zondag 25 maart 2012

Nog 21 dagen....

Het komt dichter bij en de perikelen nemen toe. Was het van de week de nek en de schouders die vast zaten. Zo waren vandaag de benen erg zwaar en was ik na 5 km al een `oud wijf` was niet vooruit te branden. Het weer was goed, het gezelschap was prima, de route van Wageningen naar Rhenen, over de heuvel en over de dijk terug was ook prima, de afstand 19 km ook goed. Maar mijn lijf was gewoon moe. Zou het deze keer de zomertijd zijn geweest ? Of had ik de wijn gisteren niet moeten nemen?  Maar goed ik heb het gehaald. Heb vanmiddag heerlijk in de zon geslapen en ben nu dus uitgerust. Morgen nog naar de fysiotherapeut. Maar mijn arm/ schouder en rug zijn weer enorm soepel. Dus Morgen gewoon hard werken en dinsdag bij tijds gaan lopen. Belangrijk is dat de ipod gevuld is en dat ik goed kan tellen . Want rondjes tellen is niet mijn ding. 14 km rondjes valt nog mee. En in het bos leg ik dan de flesjes prolong, hydrate en wat chippies, gel en zoutgedroogd vlees. Dit voor mn de afwisseling.


Op de site van Belves is de lijst met deelnemers bekend. Er zijn tot nu toe 365 deelnemers voor de 100 km.....waarvan 1 Nederlandse :)
Daarnaast is er ook een 50 km wedstrijd.
Op de site is ook de route te zien. Het is niet echt super toegelicht, maar alleen in een grafiek.
Het is nu ruim 23 graden... hopen dat dit zo blijft dan is het ook nog een beetje bruin worden. Kortom... nog 21 nachtjes slapen en ik ga aan mijn eerste 100km beginnen. En ik heb er zin in!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten