zondag 1 juli 2012

Dag twee van de 4 trails

De eerste dag van de salomon4 trails is inkomen wat betreft de hoogte, we komen niet boven de 1700 m uit, maar dag 2 gaan we daar ruimschoots overheen. De hoogste top, Grunsteinscharte, ligt op 2272m. en de tweede piek ligt op 2203 m, Haiminger.
Als we deze 2 toppen overzijn hebben we 45,3 km afgelegd en 2723 hoogte meters gemaakt. En zelfs meer gedaald, 2940m. Er zit 1 daling in van 1300 meter over 9 km... poeh das best fiks.
De hoogte en het dal in Imst
De weg leid van Ehrwald naar Imst.  We zitten deze dag dus in Oostenrijk.
Het zal een pittige dag worden. De beschrijving geeft aan dat dit een dag is voor ervaren berglopers. Ik ga er maar vanuit dat de uitzichten op de bergen mooi zijn en dat we de tijd hebben. De starttijd is 07.00 uur en de eindtijd voor de finisch van deze ruim 45 km is om uiterlijk 18.00 uur. Ik denk dat dit genoeg zegt.
De vooruitzichten zijn mooi. Ik heb er zin in en zondag vertrek ik naar Garmisch patenkirchen. Dan heb ik een paar dagen om te acclimatiseren, wat rond te kijken, en te relaxen.
Het zal een mooie week worden.

ook dit is mogelijk, maar zullen wij niet hoeven te doen iets te hoog :-)

1 opmerking: