maandag 9 januari 2012

Wat eet jij als sporter om vitaal te blijven ??

Een nieuw jaar en we zitten  met veel plannen en ideeen in de hoop dat ze dit jaar gerealisseerd worden. Dat wat vorig jaar niet lukte gaan we nu op een andere manier proberen.
En daar wil ik mensen serieus mee helpen. Mensen die dit jaar echt de knop om willen zetten om fitter en vitaler te gaan leven en er ook lol in hebben. Mensen die  met sporten ook inzien dat ze iets met hun voeding moeten doen. Want zeker duursporters zullen goed met hun voeding om moeten gaan willen ze er lang van genieten. Hoeveel mensen kampen niet regelmatig met pees of spierblessures. Of hebben weinig weerstand en pakken elk griepje op. Je kunt dan denken... heb ik weer... je kunt kijken naar je training of die wel passend is, maar je kunt ook kijken naar wat eet ik nu eigenlijk.
Ik zal je een test geven, niet van mij, maar van het voedingscentrum.

EET JIJ ELKE DAG:
5-7 sneetjes volkorenbrood
3-5 aardappels of 2-3 scheppen volkorenpasta/rijst
200 gram groenten
2-3 stuks fruit
400-500 ml zuivel
20gram magere kaas
100-120 gram vlees of vleesvervangers
2 liter water
2-3 x per week gezonde vette vis

Dit is een advies voor een NIET sporter...
Ben benieuwd hoeveel dingen je elke dag eet en hoeveel niet. 
Wil je meer weten wat goed voor je zou kunnen zijn in relatie tot je sport, kun je contact met me opnemen. Of kijk op : http://www.sportvoeding24.org/ 
Deze maand zijn de eerste 5 mensen die zich aanmelden voor een voedingsanalyse GRATIS ipv €19,00!
mail me: info@sportvoeding24.org


begeleiding via internet geeft u inzicht


Geen opmerkingen:

Een reactie posten