maandag 23 april 2012

Back on the trail ......

Na Belves, heb ik heerlijk nagenoten van de prachtige loop waar ik 100 km van heb genoten. Had bedacht dat, gezien wat irritatie aan de knie, om die even rust te geven. En lekker uit te fietsen. Dat fietsen was nog wel pittig, want dinsdag heb ik de Papendal route gehad en woensdag ook. 2x 30 km.
Eerst langs de uiterwaarden, waar ik zigzaggend langs de paarden kon rijden.
Paarden in de uiterwaarden in Renkum
Weer erg mooi en lekker en in het bos ook nog een reetje gezien.. tegen het schemer kwam het net uit het bos naar de andere kant rennen. Mooi hoor. Dit zijn weer van die mooie momenten. Toen ik in de regen reed en een beetje baalde van de kou, werd ik meteen warm vanbinnen.
Woensdag samen met Kirsten op de fiets, ging meteen een versnelling hoger, alhoewel, we hebben ook lekker kunnen kletsen.
Vrijdag en het weekend had ik een training van Herbalife in Brussel. Normaal gesproken vind ik het heerlijk om in de ochtend voor de training heerlijk te rennen. Maar deze keer hadden we na de waanzinnig goede vrijdag training nog even een heerlijk biertje op de Grote Markt gepakt... die smaakte erg lekker. Vond het ook goed om nu even niet te lopen. Maar gewoon naar de training te gaan en dat was ook weer veel schrijf werk en veel leren. Herbalife blijft groeien, ook in Europa, weer een stijging van 18%. En de kwaliteit van de producten, onderzoeken, werkwijze is zo ongelooflijk goed.
Wil je hier meer over weten, kun je me mailen, we hebben nog steeds meer mensen nodig om hiermee te werken.
Vandaag meteen me plannen gemaakt hiervoor. En... juist weer lekker door het bos en de trails in Wageningen een bezoekje gebracht. Was weer heerlijk en de benen voelen goed. Dit wordt deze week weer lekker volop trainen...binnenkort weer naar de ardennen, want het volgende doel voor het lopen staat er ook al, de Salomon4 trails van 4-7 juli. Garmisch Partenkirchen, Ehrwald, Imst, Landeck en Samnaun in 3 landen, 159 km in 4 dagen met ruim 9800 hoogte meters. Kortom ook een mooie, maar zware loop. Het wordt een mooie zomer....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten