woensdag 25 april 2012

De details van Belves

Het is al weer 11 dagen geleden en mijn lijf is al weer aardig in training. Gisteren met de groep mee getraind, dit ging aardig kon lekker mee komen. Mijn knie voel ik nog steeds, maar heb van de fysio nog wat oefeningen gekregen. Zij gaf aan dat het eigenlijk heel normaal was na zo´n inspanning op asfalt dat je een reactie ergens kunt verwachten. Dus ben ik trouw bezig met mijn oefeningen. Want as zaterdag ga ik een mooie loop van +/- 30 km samen met Claudia. Natuurlijk op een rustig tempo. Lekker kletsen en genieten.
Hieronder nog even de details van Belves en wat hoogte punten.
gegevens van de Garmin
Begon ik op 6 min. de laatste km waren toch in de 7 min. met de laatste 7 km valsplat omhoog en de laatste 1,8 km een serieuse klim




Geen opmerkingen:

Een reactie posten