zaterdag 7 april 2012

op naar Belves 100 km

Terwijl de bikkels van de Jan Knippenberg Memorial (JKM) nog op het strand bikkelen tegen de elementen van de natuur, wind, strand en zichzelf, zit ik na een dagje werken en verhuizen met mijn benen gestrekt. Heb door het verhuizen van een vriendin, toch nog mijn krachttraining gehad, trappenlopen, maar verder zit ik in de afbouwfase. En dat voelt goed. Ik heb veel gevolgd van de JKM, waar heel veel uitvallers zijn. Iedereen die hier van start is gegaan is een bikkel. Ik zou niet eens kunnen starten. 50 km vlak strand, zoals in het begin van het jaar bij Rinus vond ik heerlijk. Maar moet er niet aan denken als het mul en mega zwaar is. Voor mij zou het genieten gauw voorbij zijn. En een gevecht worden. Nee, dat is niet mijn ding. Wat ook niet echt mijn ding is vele km over asfalt. Maar ja, als dit in een prachtige omgeving is, dan valt het nog mee. En zie ik nu dus ook uit naar de 100 km in Belves. Maandag vertrekken we naar Z-Frankrijk. En heb er veel zin in. Eerst lekker relaxen wat lopen wat fietsen, lezen en eten. En dan precies over 1 week.... dan ga ik van start. En wat is het nu voor een race. In het volgende filmpje van vorig jaar wordt een goed beeld weer gegeven. En ik ..... ik kijk er naar uit, mijn lijf  en hoofd zijn er klaar voor, heb er veel zin in....
lopen , mooie omgeving en plezier....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten