zaterdag 18 januari 2014

Hoe zit het met jouw goede voornemens ??? Hier een tip die je misschien kan helpen...

Aan het begin van het jaar zitten veel mensen vol energie met nieuwe voornemens. Het jaar 2013 is soms gelukkig afgesloten en voor anderen hadden dat jaar nog wel door kunnen gaan. Inmiddels zitten we al in de 3de week van januari 2014, is de laatste nieuwjaarsborrel achter de rug . En de eerste goede voornemens liggen al weer in de prullenmand.



Een voornemen is een verandering die je in zet en vervolgens door moet zetten wil je het in je systeem krijgen. En dat valt niet altijd mee, anders had je geen verandering nodig. Want dan deed je het al.
Het lijkt zo simpel, maar de verleiding is groot om het na een paar dagen, weken gewoon weer op te geven en het weer op de oude manier te doen. Waarom zou je???
Tja en dan komt de teleurstelling, maar ook dat gaat voorbij en voor je het weet veranderd er niets net als vorig jaar, dat jaar ervoor en ook het jaar daarvoor! En het is altijd toch goed gekomen.
En dit kan natuurlijk op verschillende vlakken, ander werk, je werk anders organiseren, gaan sporten/bewegen, dhmv="de helft minder vreten", afslanken...., je financiën beter organiseren, etc.
Vaak willen we te veel in te korte tijd. Waarom maken we het onszelf zo moeilijk? Want dan is de teleurstelling ook erg groot en geven we onszelf op de kop.
Als je nu gaat kijken wat je wilde veranderen en wat nu al niet meer gebeurd, pak er dan 1 ding uit en ga dat nu echt aanpakken, iets kleins, maar wel wat je zelf een stuk vrolijker maakt.
Bijv. schrijf elke dag, ja elke dag aan het eind van de dag, minimaal drie dingen die positief zijn geweest die dag..... ook op de dagen dat je denkt het is vandaag een dag die ik snel moet vergeten, ik duf te wedden dat je dan nog iets kunt vinden wat WEL goed ging, bijv... mijn kat gaf me een knuffel .. Doe dit 3 maanden en ik weet zeker dat je op deze manier heel anders tegen de "slechte"dagen aan gaat kijken.



Maar wil je bijvoorbeeld gezonder gaan eten, meer energie creëren, fitter worden, slanker, dan kun je me gewoon mailen of bellen, want dan kan ik met oa Herbalife iets voor je betekenen. En ik kan je verzekeren, velen gingen je al voor met een goed resultaat.
info@sportvoeding24.org of 0651504841




Geen opmerkingen:

Een reactie posten