vrijdag 3 januari 2014

Plannen voor 2014

Als eerste wil ik iedereen een mooi, inspirerend en gezond 2014 wensen met heel veel mooie en leuke loopjes.

 Plannen, plannen... overal worden al maanden plannen gemaakt. En terecht want je wilt in 2014 als trailrunner toch weer kijken welke mooie loopjes je kunt gaan doen. Tegenwoordig moet je er vroeg genoeg bij zijn, anders zit het vol.
Ik ga voor het eerst geen plannen maken. Het laatste half jaar heb ik wisselend lekker gelopen maar zodra ik wat meer ging doen, was het raak en lag ik de volgende dag plat. Een "nasleep" van de ziekte van Lyme zal ik maar zeggen. Dus wat ik ga doen is wekelijks lekker en mooie loopjes doen zonder een bijzondere wedstrijd en "begeleiden/begelijden" van Mildred.Dat is al een klus op zich maar wel een hele gezellige. Daarnaast zal ik regelmatig heuveltraining geven in Wageningen en omgeving.
Geen opbouw naar meer, maar zorgen dat ik vitaal wordt, ben en blijf. Geniet van de natuur en het lopen erin. En daar ben ik al blij mee.
En na jaren van "gewoon"lopen let ik nu op mijn techniek en ben het chi-running me eigen aan het maken. Dat is soms best lastig, maar als ik de juiste pas voel, dan voelt dit ook goed. Het kost even tijd en moeite, maar straks kan ik mijn profijt ervan hebben.

Heb de laatste loopjes al weer genoten van het lopen op zich.  De conditie is helemaal weg, dus ik heb aardig wat werk aan de winkel. De loopjes die ik gedaan heb zijn verrassend geweest lekker door de bossen van Frankrijk met onverwachtse heuvels en vooral steile heuvels, blubberig en mooi. En in goed gezelschap.


En volgende week zal ik weer lekker in het Wageningse bos lopen met rondjes van 9, 10 of max 12 km. En dan kan ik  heel veel kanten op bij ons in het bos.
Naast het zelf lopen zal ik kortte trainingen in het Wageningse bos gaan geven mn de heuveltrainingen. En dan is er ook nog de mogelijkheid om na afloop kennis te maken met de Herbalife herstelshake voor de mensen die willen.
Kortom mijn plannen zijn ook gezet dit jaar met fun en vitaliteit over de trails.
Mijn plannen zijn gemaakt met heel veel ruimte. En wat zijn jouw plannen?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten