woensdag 11 april 2012

Eerste stappen op France bodem

Gisteren aangekomen, dus na een goede nachtrust mocht ik vandaag weer heerlijk de benen laten bewegen. Het weer is niet echt positief. temperatuur, tussen 15-16 graden maar regelmatig een buitje. Het verschil is dat je snel droog bent.  Toch maar mijn salomonjasje aan getrokken en de 3/4 tight. Buiten voelde het meteen weer goed. Wat stijfjes van een dagje auto, maar verder lekker. Linksaf om via St. Germain eerst naar boven te slingeren en vervolgens naar beneden om langs de golfvelden, bosjes en koeien weer een klim omhoog te maken, die toch wel lang en pittig is.

info voor de route 14-4
uitzicht tijdens het dalen
Dit zullen niet de klimmetjes zijn die ik zaterdag tegen kom, maar toch.. na het golfveld zie ik een bord staan... voor zaterdag. Ze zetten de weg toch wel af op sommige punten. Is wel prettig, want anders is het wel smal om te lopen. Als ik na regen en zonneschijn weer in de regen loop denk ik nog, het maakt me niets uit wat voor weer het is, ik heb er toch geen invloed op. Ik ga zaterdag gewoon lopen en met de stimulans van muziek, de mensen om me heen en Vera op de fiets moet dit echt wel gaan lukken. Als ik vervolgens de laatste klim neem, denk ik en ook dit is prima te doen. Me lijf is sterk, mijn hoofd is sterk en leeg..en ik geniet ook nu weer lekker van het lopen! Fluit nog even naar het paard wat er triest bij staat die me wel volgt en ineens in draf op me af komt... ik aai hem even en loop het laatste klimmetje ook nog en na 13 km ben ik weer terug bij af. En voel me lekker los gelopen. Nu lekker relaxen...
-de toeschouwers-

2 opmerkingen:

  1. Leuk Ingrid!!!! Geniet ervan!!! Ik ga wel weer naar een training om geld te leren verdienen ;-)
    Heel veel succes een zaterdag!!! Enjoy....

    grtjs, Con

    BeantwoordenVerwijderen