woensdag 29 februari 2012

Lopen met de nano en sportband HEX

Als ik alleen hardloop loop ik graag met muziek. En laat ik nu een mooie ipod nano hebben. Waar veel muziek op kan en makkelijk mee te dragen is. Het is zo klein dat kan wel in een jaszakje of broekzakje. Nadeel zometeen is als het warmer wordt en je het in je broekzakje doet de transpiratie in de nano komt . Maar daar heb ik nu iet moois voor. Namelijk de Hex sportband.

hex sportband voor ipod nano
Het lijkt op een horlogebandje zonder horloge waar je vervolgens de Nano in doet. Erg makkelijk met lopen, maar natuurlijk ook met fietsen, wandelen, etc. Zo heb ik altijd mijn muziek of radio bij me. Wel lekker juist op momenten als ik er even `doorzit`en mijn power  muziek op kan zetten.
En de draad van de oordopjes kan mooi onder de jas of shirt en heb je daar ook geen last van tijdens het lopen.
Tevens is het gemakkelijk om een ander nr. op te zetten of harden/zachter te zetten. Dit, omdat er aan de zijkant knopjes voor zitten.  Ik ben er erg blij mee.

bedieningsknopjes aan de zijkant




er zit muziek in... we gaan rennen
 Ik heb deze nog niet in Nederland kunnen vinden, maar op internet het ik het al wel zien staan in Engeland. De kosten zijn : 21 pond / of $25,00

Geen opmerkingen:

Een reactie posten