vrijdag 23 maart 2012

Na een goede massage is een mountainbike trip weer heerlijk

Toen ik opstond vanochtend voelde me lijf al wat minder stijf aan dan gisteren. Ook had ik beter geslapen. Maar het voelt nog steeds heeeeeeel lastig. Dus om 09.00 uur stond ik bij Wilma Cevat op de stoep. Grappig dat je na jaren elkaar weer ziet. Wilma is namelijk een oud studie genoot van het Cios. En als ik eerlijk ben een super masseur. Ik ben er gaan liggen met de hoop dat ze de rug een goede behandeling zou geven zodat ik het weer positief zou kunnen gebruiken. En na een uur was ik als herboren. Jemig wat heeft zij hard gewerkt en wat heeft ze een goude handjes. Echt super. Alles is los. oke, mijn kleine gezeur van mijn schouder is nog aanwezig, maar mijn rug en schouders voelen enorm soepel aan. Na wat te hebben gewerkt. Ja ik heb het rustig aan gedaan. Ben ik om 17.30 uur nog even lekker gaan mountainbiken met Kirsten. Wat is het toch een genot om in een omgeving te wonen waar dit allemaal gewoon lekker kan in de bossen. Rondje zuid. Dat wil zeggen, Renkum, kasteel doorweth ,italiaanse weg, oosterbeek en weer terug. Een heerlijke route met veel



slingerend over de italiaanse weg

singeltracks, steile klimmen die vandaag niet makkelijk gingen omdat er los zand was, zal ik maar als excuse aandragen. Maar ook heerlijke afdalingen die de 40 km per uur wel haalden. O wat is het toch heerlijk om aan het eind van de dag nog even lekker te mtb-en in een heerlijke temperatuur. De klim op het eind van ruim 2 km was het waard om bij een loopmaatje nog even een bakkie koffie te drinken. Om vervolgens in het donker zonder extra licht naar huis te fietsen.
wat een mooie avond...

Mijn dag was top!! Soepel lijf, lekker gewerkt, heerlijk gefietst met fijne mensen om me heen.
Op naar een relax weekend om volgende week een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele lange duurloop te gaan doen, waar ik zin in heb. Wordt een zonnig relaxt weekend met veel buiten zijn! Morgen in ieder geval een heerlijk terras aan het water in Rhenen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten