vrijdag 9 maart 2012

Op naar de 70 km...bij de Galgenbergmarathon

Kon ik vorige week nog mijn hoofd gewoon leeg lopen in 60 km. Na 1 week werken zit ie weer mega vol. Zoveel ontwikkelingen, het loopt me gewoon voorbij. Maar morgen mag ik dan ook weer. De Galgenberg marathon staat op het programma.

 Deze start in Veenendaal. Dus heb ik besloten om er heen te lopen, de marathon te lopen en vervolgens weer terug te lopen. En mocht dat laatste niet meer gaan, dan hoop ik dat een van mijn loopmaatjes uit Wageningen me mee naar huis nemen. Maar voorals nog ga ik het hele stuk lopen en dan kom ik op 14 + 42 + 14 = 70 km. Asfalt en onverhard. En veel klimmen. Kortom een mooi training voor Belves. Nu nog hopen dat het gewoon lekker droog blijft.  Kleding zal ik morgen kijken. Schoenen, zowel verhard als onverhard, ga geloof ik toch maar voor de salomon crossmax guidiance of misschien toch de nike lunars... Maar 1 ding is zeker, mijn ipod met heel veel muziek gaat mee. Waarschijnlijk voor en na de marathon lekker! En de rugzak met heel veel eten en drinken. De Galgenberg marathon is wel een hele byzondere marathon. Het is geen wedstrijd, er  wordt in groepjes gelopen met een tempo gemiddeld 10 km per uur. Er is geen organisatie zegt men, maar er is wel op 4 plekken verzorging. Hier gaat 90% over onverhard. En in de 6de editie gaan we een ander parcours op dan voorgaande jaren. het  gaat eerst richting Amersfoort, vervolgens over de grebbenberg een ronde en dan weer terug naar Veenendaal.
Gezien er om 09.00 uur gestart wordt, zal ik maar gaan printen, want ik zal rond 07.00 uur vertrekken.
We gaan zien wat het wordt... heb er vertrouwen in...morgen zijn de feiten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten