donderdag 10 november 2011

Back on track

Heel af en toe loop je en dan denk je... waar ben ik mee bezig. Dit gebeurde mij 4 weken geleden. Ik liep het bos in voor een lange duurloop, prachtig weer, maar mijn lijf had er helemaal geen zin in! Na 5 km was dit nog zo, toen heb ik me omgedraaid en ben gaan wandelen. Ik had geen zin om te hardlopen. Mijn lijf was het zat. Heb toen besloten om 1maand niets aan sport te doen. Ben toen toch gaan mountainbiken. Hier had ik veel plezier in. En na 3 weken begon ik weer zin te krijgen om te gaan lopen. Toen ik 's avonds bij de club kwam zei Kees; "he zijn die 4 weken al om?" Nee, maar mijn benen willen weer. Het was even zwaar, maar het voelt weer lekker. Even rust tussendoor is prima om jezelf weer op te laden en ook om hele leuke loopjes uit te zoeken. Mijn plan voor 2012 is bijna klaar. En daar heb ik helemaal zin in.

2 opmerkingen:

  1. Mooie aktiefoto.
    Aangezien je er weer helemaal klaar voor bent wordt het weer eens tijd om samen een stukje te lopen. Niet zo ver hoor ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @John is goed als jij niet zo hard gaat :) :) ik mail je nog

    BeantwoordenVerwijderen