woensdag 16 november 2011

Training bij Pallas´67

Mijn laatste vereniging waar ik bij gesport heb, was een voetbalvereniging jaren geleden. Toen ik in 1991 begon met lopen ben ik nooit bij een club gegaan. Ben gewoon gaan lopen van 2 km naar 10 naar 15 naar ....steeds verder. Kreeg adviezen, las veel, zocht het op internet. En genoot van het lopen. Vorig jaar had ik wel het gevoel dat er sommige dingen niet goed gingen. Mijn snelheid was niet meer van wat het was. Dus besloot ik bij een vereniging te gaan. Tja en als deze ook nog om de hoek zit, dan is de keuze snel gemaakt. Pallas´67, de vereniging bij de Bongerd. Op dinsdag en donderdag avond train ik bij de club en af en toe loop ik ook op de zondag mee met de duurloop training. Zo hadden we gisterenavond een baantraining. Nu ben ik niet van de rondjes en en niet van de baan. Maar met een goed gezelschap en goede training valt het wel mee. We hadden 13x 200 iets wat ik zelf nooit zou doen, maar nu prima te doen. Zeker met het heerlijke weer. En  vanochtend ben ik weer lekker het bos ingegaan voor een korte loop van zo´n 8km over de Wageningse berg. De bosgeur, de eekhoorntjes, de vroege vogels... heerlijk. En richtlijnen, adviezen programma´s die je bij een club krijgt zijn niet zo gek. Ik pik dat eruit wat goed voor mij is. En de rest haal ik elders. Natuurlijk ook de leuke mensen en dus...een club is zo gek nog niet..
de wageningse berg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten