zaterdag 21 januari 2012

Inschrijvingen komen binnen de looplijn wordt duidelijk voor dit jaar wordt steeds duidelijker

Vandaag had ik een loopje van 2 uur samen met Boudi. Gezellig relax lopen en vooral veel kletsen . Toen het bleef regenen zijn we toch maar van start gegaan op de Grebbenberg. Wat is het daar toch mooi! En wat baalde ik dat ik geen telefoon bij me had, dus geen foto´s kon maken. Want liepen  we  eerst gezellig door het bos, vervolgens gingen we door de polder, met een boerderij waar je verse eieren kunt `trekken`uit de automaat. Vervolgens gingen we over de dijk langs de uiterwaarden en weer de andere kant op bij de `blauwe kamer` , een natuurgebied wat nog aardig vol water stond.


deze paarden liepen nu boven op de berg
 Vervolgens met de mega trap naar boven en dan lekker over de trails langs ossen en `wilde' paarden.... terwijl het dierenpark Ouwenhand aan de overkant ligt, loop je hier gewoon langs alle loslopende dieren. En zo kwamen we naar 18,79 km weer bij de begraafplaats waar de auto stond. Wind, regen en 8 graden. Goed trainings weer om de hele tijd lekker kletsend ongemerkt weer aardig wat km achter ons te laten. En ik heb er weer een mooi rondje in de omgeving bij .
Bij thuis komst  lag de inschrijving van BELVES, mijn eerste 100km in de bus. Wat leuk was, dat tussen alle  Franzen ook 1 vrouw uit Wageningen tussen staat :) It's me! En vervolgens is de TDS een feit door het laatste gedeelte te betalen. En daar worden nu de plannen op afgestemd. Samen met Helen, Penni (uit Engeland) zal ik de TDS lopen en we zullen rondom de Mount Blance ons "trainingskamp" opslaan samen met Helmut uit duitsland die de UTMB gaat lopen. Ik weet het zeker ik ga een nog mooier jaar te gemoed dan het al is! :)
En dan moet ik de Salomon 4 trails nog vastleggen... en nog heel veel mooie belgische loopjes. Maar de eerste loop zal de Dutch Coast Run by night zijn. Ik heb lang zitten twijfelen of ik de 50 km of 90 km zou doen. Heb heel lang gedacht, ik begin en afhankelijk van weer en hoe ik me voel loop ik 50 of 90 km. Maar nu het zo dicht bij is en mijn plannen helder zijn, denk ik steeds meer, waarom zou ik 90 km lopen. Er is geen reden voor. Dus ik denk dat het gewoon 50 km gaat worden en dat ik midden in de nacht bij Castricum het strand zal verlaten en ook het parcours. Morgen maar eens gaan proeven aan het strand.

de Gestrand vrachtschip bij IJmuiden- foto Rinus-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten