vrijdag 23 december 2011

Toetjes en andere zoetigheid..

Vanmiddag was ik even in de Albert Heijn...volgens mij kun je met deze dagen beter op de weg zitten daar is minder file dan in de supermarkt. Ik verbaas me elke keer weer als ik met de kerst thuis ben wat mensen allemaal in hun wagentjes hebben, de hoeveelheden alsof we morgen niets meer krijgen. En dat terwijl er op dit moment allerlei acties zijn voor goede doelen, armoede, moeders, leger des heils, etc. En in de supermarkt vergeten we dat even. Ik moest even een paar boodschappen doen, omdat ik beloofd heb de toetjes te maken. Toetjes met fruit en slagroom en mocca en chocolade. Op het moment dat ik het bij elkaar aan het zoeken was en ik weer in mijn karretje keek dacht ik... dat heb ik anders nooit.... ik doe dus net zo mee. Alleen iets minder.
Vervolgens kwam ik thuis en toen zag ik het idee van Erna Meijer op facebook.Dankjewel voor het recept Erna! Lekkere bonbons die er heerlijk en gezellig uit zien. En.... ze zijn nog gezond ook. proteine reepjes belegd met noten en versiersel. Het kan dus .... Lekker en Gezond!
 
De bonbon...
 
De versiering

het resultaat
 

1 opmerking:

  1. GEWELDIG!!! Wat een creativiteit! Bedankt Erna en bedankt Ingrid. Ennu......fijne feestdagagen.
    Kerstgroetjes, Connie

    BeantwoordenVerwijderen