woensdag 14 december 2011

www.shesport.nl en Herbalife

Enkele weken geleden had ik contact met Miriam v Reijen, over de herbalife24. Ze wilde graag de voeding testen en er een stuk overschrijven voor op haar eigen site en op de site:www.shesport.nl . Ze wilde wel de vrije hand hebben over het stukje want ze zou het in Kenia tijdens het trainen testen. Toen kwam meteen het eerste dilemma.. want haar koffer was al vol en toen moesten er nog 5 producten bij.... dat ging niet lukken, dus er moest een keuze worden gemaakt. Als eerste kregen de Hydrate en de Sport Formule 1 de kans om getest te worden. Ik gaf haar aan dat ik het belangrijk vond dat ze begeleid werd. En dat ze voor vragen ook altijd bij mij terecht kon. En zo gezegd zo gedaan. En na enkele trainingsdagen kreeg ik de eerste reactie van de Hydrate waar niet alleen de smaak prima was, maar ook het effect. Miriam heeft alles zeer kritisch bekeken, maar het effect van de producten kun je alleen maar ervaren. Daar kan ik van alles over vertellen, maar de ervaring is het beste. En na een ruime maand dagelijks gebruik tijdens, voor en na de training, en alles goed uitgepluisd te hebben, heeft ze het een en ander op papier gezet en is het na te lezen op de website van www.Shesport.nl. En mocht je meer willen weten, dan kun je natuurlijk altijd met mij contact opnemen: info@sportvoeding24.org


Geen opmerkingen:

Een reactie posten